Օսմանագիտության մի այլ, «արևելյան» ճյուղը

«Անատոլիայից դեպի Աչեհ. օսմանները, թուրքերը և Հարավ֊արևելյան Ասիան» կոլլեկտիվ մենագրությունը
«Անատոլիայից դեպի Աչեհ. օսմանները, թուրքերը և Հարավ֊արևելյան Ասիան» կոլլեկտիվ մենագրությունը։

Ֆանտաստիկ է հետևել, թե ինչպես են գաղափարներն ու մտքերը տեղաշարժվում, առավել հետաքրքիր է, թե ինչպես էին դրանք տեղափոխվում հեռավոր վաղ նոր ժամանակներում։ Ահա էդպիսի մի օրինակ։

Բրիտանական ակադեմիան հրատարակել է նոր մենագրություն, որը ներկայացնում է Օսմանյան կայսրության և Հարավ-Արևելյան Ասիայի միջև կապերի ծագումն ու դրանց զարգացման առանձնահատկությունները։ 14 տարբեր գլուխներում հեղինակները, հիմնվելով նոր ստամբուլյան արխիվային աղբյուրների վրա, ներկայացնում են երկու կողմերի միջև քաղաքական, տնտեսական հարաբերությունները, գաղութատիրական շրջանում կապերի զարգացումը, մշակութային և ինտելեկտուալ ազդեցությունները։ Գրքում կարելի է գտնել նաև այս խնդրի վերաբերյալ պատմագրական ակնարկ։ Բովանդակությունը կարելի է տեսնել էստեղ։

Բրիտանական թանգարանի բլոգում կարող եք գտնել գրքի շապիկը զարդարող ձեռագրի մասին համառոտ պատմություն։

Գրքում տեղ գտած ձեռագրերից օրինակ.

Arabic letter of 1849/50 to Hasib Pasha, the Ottoman Governor of the Hijaz, thanking him for facilitating the Hajj pilgrimage, signed by ten Malay and Yemeni scholars (‘ulama) resident in Mecca.
Arabic letter of 1849/50 to Hasib Pasha, the Ottoman Governor of the Hijaz, thanking him for facilitating the Hajj pilgrimage, signed by ten Malay and Yemeni scholars (‘ulama) resident in Mecca.
6a0192ac16c415970d01b7c75b2255970b-580wi
Mawlid sharaf al-anam, 19th c. Reproduced courtesy of the Islamic Arts Museum Malaysia.